neděle 7. října 2012

Poslední letní


Ano, je to tak. Je tady poslední letní příspěvek. Venku padá listí, za okny u nás momentálně prší a dýně vidíte všude kolem. Podzim! Mé nejoblíbenější roční období.

Přiznávám, že příspěvek tohoto typu se zde objevuje poněkud pozdě. Ovšem setkání s hlavními aktéry tohoto článku bylo nečekané a impulzivní. Nevěděla jsem, že vůbec něco takového existuje a omlouvám se, jestli to někomu nepřinese nic nového (tedy že už to dávno zná a nic nového se nedozví ;)). Mě to ale úplně nadchlo!



Patříte k těm, kteří si vychutnávají jídlo (věřím, že patříte. Proč by jste jinak byli na takových stránkách že ? :)), několikrát jste se snažili vypěstovat si nějaké bylinky a nikdy jste se nesetkali s valným úspěchem? Nevzdávejte to, mám tady něco přesně pro vás!

Instantní zeleň aneb bylinky v kelímku

Jednou jsem brouzdala v IKEI a mezi fíkusy a květináči různých druhů a barev jsem objevila to co vidíte na fotce v úvodu.

O co se jedná? V jednom balení najdete 3 kelímky, 3 koláčky slisované půdy ( tuším, že je to kokosový substrát) a 3 balíčky různých semínek.  Do každého kelímku dáte po jednom koláčku půdy a zalijete vodou (zalévat postupně, sami uvidíte a poznáte kolik vody je potřeba, věřte mi ;)). Nacucanou půdu rozdrobíte a navrch dáte semínka. A pak už jen občas zalejete a čekáte, až bylinky vyrostou. Hotovo!
 
 







Za tři týdny můžete čekat toto:



Nevím jak vám, ale mě to příjde skvělé. Téměř bez práce a ztráty mnoha času můžete mít bylinky i vy, kterým se je vypěstovat jinak nepodařilo. Nevěřím, že se vám to (s občasnou zálevkou :)) nepovede. Takové bylinky můžete mít v kuchyni neustále po ruce :).

Žádné komentáře:

Okomentovat