pondělí 31. prosince 2012

Poslední recept a šťastný nový rok!


S úderem dnešní půlnoci nastane další nový rok. Já bych vám tady chtěla napsat spousty věcí, ale ještě dříve malý tip na silvestrovké oslavy.



Suroviny:
10 menších žampionů
80 g nivy
sušená paprika či jiné koření dle chuti

Vše je velice jednoduché a tím výborné pro jakoukoli oslavu. Troubu předehřejte na 200 °C. Z kloboučků žampionů vylomte nohy a nacpěte do nich nivy co se jenom vejde. Nakonec, jestli chcete, můžete vše posypat trochou sušené papriky. Dejte zapéct na cca. 15 minut, až se niva rozpustí.

Velice jednoduché a také velice dobré. Sama jsem byla překvapená jak úžasně může takový jednoduchý pokrm chutnat. Pokud máte potřebné suroviny doma, určitě vyzkoušejte, budete za hvězdu večera ;)!

Jak jsem psala už výše, ráda bych tady napsala pár věcí za které jsem ráda. Za tu osmiměsíční dobu co na blog přispívám vás tady přišlo 5 702, článků zde zatím (i s tímto) najdete 48, a potěšili jste mě 78 komentáři. Moc vám za vaši přízeň děkuji, hodně to pro mě znamená, že si někdo mé články rád čte a vrací se zde :).  Snad vše píši srozumitelně a mé recepty vám pomohou. 
Do nového roku vám přeji hodně zdraví (ano, vím že je to tak trochu klišé, ale to, že zdraví je nejdůležitější si hodně lidí (včetně mě) doopravdy uvědomí, až když ho právě nemají úplně v pořádku), více času pro sebe a ať si každý hezký prožitek umíte řádně vychutnat! :) Šťastný nový rok 2013!

1 komentář:

  1. Z kvalitních surovin lze opravdu vykouzlit i takovéto minimalistické a přesto elegantní dobrůtky.
    Moc ráda vždycky nakouknu ke Kulíškovi prod pokličku a tak bych mu také chtěla popřát hodně zdraví a radosti do nového roku a těším se na další skvělé a vynalézavé recepty!

    OdpovědětVymazat