pondělí 17. září 2012

Jednoduchá tuňáková pomazánka



Pamatuju jak všichni říkávali: ten čas tak rychle letí! A já jim na to vždy říkávala : ále, mě se tedy vůbec nezdá. A teď čím jsem starší, tím více si uvědomuji, že ten čas ale vážně, vážně hodně rychle letí! :D Přesně za týden mi začíná nový školní rok. První rok na vysoké a já vážně netuším jak to budu mít s časem. Přes léto se mi nahromadilo tolik fotek jídla. A já nemůžu uvěřit tomu, jak pomalu ty články přidávám. Takže se to budu snažit napravit, psát co nejvíce a doufat, že budu mít na vaření a focení co nejvíce času i v průběhu roku ;).



Já pomazánky miluju, ale z nějakého nevysvětlitelného důvodu jsem, asi poslední půl rok, žádnou nedělala. Pak jsem ale v obchodu uviděla plechovku tuňáka a bylo to! Prostě teď hned tu pomazánku musím udělat a tak vám přináším recept, který zvládne vážně každý, takže žádné vymlouvání, že jste v kuchyni nemehla! ;)

Suroviny (asi pro 2 hladové lidi ;)):
  • 1 plechovka tuňáka ve vlastní šťávě nebo oleji
  • 1 kelímek pomazánkového másla bez příchutě
  • 2 jarní cibulky
  • Bylinky (citronový timyán, bazalka)
  • Pepř

Tákže, postup je velice jednoduchý a to smíchání všech surovin dohromady. :D Pepř samozřejmě dle chuti a to samé platí u bylinek. Výborná je také pažitka (jako skoro u všech pomazánek ;)).


Pomazánku konzumujte s jakýmkoli oblíbeným pečivem a třeba, jako já, s tenkými kolečky okurky ;). 

Žádné komentáře:

Okomentovat